Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Homoseksualizacija psihoanalize

Komentari (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 22 septembar 2013 11:41
Drinko Končarević
U celoj ovoj priči, izdvajam dva vremenska trenutka. Vreme drevne Grčke koju karakterišu ratovi i jedno pleme u Nepalu koje nije ratovalo. Da bi obezbedili "radnu snagu" za ratove, u drevnoj Grčkoj,odvajali su mladiće starosti od 7-me do 17-ste godine i držali ih u intrenatima. Deca oba pola, od 7-me do 17-ste godine, negde u Nepalu, noćivala su u jednoj velikoj hali. Dečaci u drevnoj Grčkoj, spavali su nagi, vežbali fiskulturu i borbene veštine, nagi. Bili su odvojeni, izolovani od žena. Deca u Nepalu, imala su normalne seksualne odnose, pazeći na krvno sredstvo. Dečaci u grčkim Internatima u toku puberteta imali su jedni druge. Posle navršenih 17 godina, deca iz Nepala su sklapali brakove. Predbračno iskustvo im nije bilo bitno. Kod grka, dečaci su uglavnom odlazili u ratove. Ginuli su. Žene su usmeravane jedna na drugu, tako da nisu patile za muškarcima. U vojnim analizama, uočeno je da je i dan danas lakše poslati homoseksualca u rat nego porodičnog čoveka. Zato se pravi prajd ...
Preporuke:
99
9
2 nedelja, 22 septembar 2013 12:06
Marko Gay
Od kad sam poceo da vedrim i oblacim, u nerazvijenim zemljama homoseksualci imaju vise samosvesti, borbenosti i nade. A u razvijenim zemljama, pojavio se medu pederima osecaj neverovatne lakoce i blagostanja. Cega?Postoje nazalost neke stvari koje vam ne mogu recima docarati, delovi iskustva koje ste propustili, cak i razvojne faze koje ste preskocili.
Preporuke:
2
76
3 nedelja, 22 septembar 2013 12:19
Ubiti muškost
Dr. Jovo Toševski kaže da žena ima jedan bazični seksualni nagon: biovlast. A muškarac dva: seksualno spajanje i zaštitništvo. Feministkinje nastoje da oduzmu muškarcu bazičnu ulogu i da zaštitništvo ugrade u sistem. Ironija je da taj sistem po njima treba da štiti baš od muškarca. Severni narodi zbog klimatskih uslova lakše podpadaju pod biovlast žene. Ženski konformizam i neskromnost su indirektni uzrok mnogih ratova i stradanja pa i mafijaškog ponašanja. Muškarac uglavnom sve radi zbog žene. Njemu je dobra i pećina... Feminizam je nedostatak atributa u ostvarivanju biovlasti. Postoje "provaljeni ženski metodi",ali evolucija je u toku. Tome nema kraja. Muškarac ima bolje psihomotorne osobine ali žena je emotivno inteligentnija i jača. Muškarac mora ispoljavati zdravu muškost bez obzira na zakon. U nedostatku muškosti svi pate. Seksualne slobode su garantovane. Priroda reguliše a ne zakon.
Preporuke:
103
3
4 nedelja, 22 septembar 2013 12:22
Branislav G. Romčević
I Frojd i svi u tekstu pobrojani jesu najobičniji šarlatanini
Preporuke:
105
12
5 nedelja, 22 septembar 2013 12:22
Ala
Ako Klinton tvrdi da je Hilari biseksualna, a znamo da je proteziraju mocni naftaski,vojni i homoseksualni lobiji,ne cudi otkuda toliko ispiranje svesti i nametanje "Parade ponosa?!!".
Ocigledno je i da su istrazivanja koja govore u prilog "ponosu" takodje iz istih lobija.
Ti vajni lobisti/iliti naucnici/ ne daju odgovor da li je incest kada osoba zenskog pola iz blize familije seksualno ugrozava devojcice??!
Ili, ako u braku dva homoseksualca jedan trpi ponizenja,batine,vredjanja od svog partnera-da li je i to nasilje i ko cew da odbrani ljudska prava "slabije polovine".
Sve to, samo je skretanje s glavnih zivotnih tema:zdravlja,ishrane,posla,skolovanja....
Preporuke:
95
0
6 nedelja, 22 septembar 2013 12:48
Srbin Obični
Za početak da krenemo od onoga što je priroda sama regulisala, a to je da je 96-97% populacije, dakle muškaraca i žena - heteroseksualno. To je životna istina, to nije slučajnost, to je rezulata prirodnih zakona kojima se obezbeđuje produženje svake vrste pa i ljudskog roda. U suprotnom ne bi nas ni bilo.

Ima naravno i jedan mali broj onih kod kojih je majka priroda pogriješila napravivši od njih i muško i žensko, odnosno neku mješavinu. Ipak svjedoci smo da i u takvim slučajevima ti ljudi žele da promjene pol, dakle da i sami postanu heteroseksualni, bilo kao muškarci bilo kao žene. Čitamo svakodnevno o takvim operacijama i sličnim medicinskim zahvatima.

Apsolutno se slažem da je najveći broj onih koji su razvijali teoreme o homoseksualizmu kao nekom post-izboru seksualnosti, ustvari pokušao da nađe opravdanje za sopstvenu devijaciju. Ono što danas rade je da tu devijaciju nature ogromnoj većini kao sasvim "prirodnu".
Preporuke:
108
2
7 nedelja, 22 septembar 2013 12:52
Feminizacija društvenih normi
Atraktivna sekretarica dođe na posao u miniću bez brusa. Cilj je zavesti i vladati licima oko sebe. "Šta buljiš?" je pitanje upućeno nepoželjnom plenu. Ne samo da ne sme da dira (što je normalno) već ne sme ni da gleda. Kad se vrati kući uzgred kaže mužu da su svi buljili... Da primi k znanju šta ima i podstakne njegovu ljubomoru i zaštitništvo. Da je štiti od muškaraca koje ona sama mami??? Ko je tu žrtva manipulacije? Ko je seksualno uznemiravan? Kako golotinja utiče na produktivnost na poslu? Treba li normirati oblačenje zaposlenih? Kolika je zloupotreba žena u reklamne svrhe? Zašto na salonima automobila idemo da vidimo ... Gde je granica normalnog ponašanja? Ko je postavlja? Da se feministkinje pitaju nosili bi konjske vizire... Živele seksualne slobode? Dole politizacija!
Preporuke:
99
1
8 nedelja, 22 septembar 2013 12:52
Agaton
Homoseksualnost je bolest i tacka. Te osobe treba leciti da bi nam drustvo ostalo zdravo.
Preporuke:
116
8
9 nedelja, 22 septembar 2013 13:05
Džordž Orvel
Eno nam na RTS sumnjivi likovi sa sumnjivim kvalifikacijama i još sumnjivijim namerama tumače Orvela svake nedelje. Ispiraju mozak? Šta li?
Preporuke:
94
0
10 nedelja, 22 septembar 2013 13:05
Ekstremista
Psihoanaliza je odavno prevazidjena teorija, ogranicena vremenski i klasno - produkt je stanja sa kraja XIX i pocetka XX veka, u srednje visim slojevima dekadentnog Beca. Malo ste pojednostavili prikaz nadgradnje ove teorije u modernom dobu, mada je dobro primecena tendencija "naucne" projekcije i racionalizacije unutrasnjih konflikata vecine pomenutih autora. G. Jerotic je analticar, "jungijanac", tako da koncept arhetipova anima i animus, zenski princip kod muskarca i muski princip kod zene, nije iskljucivo vezan za seksualnu orijentaciju. Molim, bez licnog primera, sve je to samo buka i bes.
Preporuke:
95
2
11 nedelja, 22 septembar 2013 13:15
Dragoljub Zbiljić
Povezao bih ovu temu s aktuelnim paradiranjima homosksualizma u Srbiji. Rekao bih ovo. U Srbiji i među Srbima, koliko uglavnom svi znamo, nikada nije bilo problema s "feminizoranim muškarcima" i s "muškobanjastim ženama". Prvi su to i međi Srbima bili oduvek oni koji su imali "prefinjen ženski glas" i "uvijali" svoje zadnjice pred mušjarcima. I to Srbima nikada nije smetalo, osim što su se ponekada ljudi s tom pojavom dobronamerno šalili. Ali nikome nikada nije padalo na pamet da te ljude grdi ili, daleko bilo, da ih fizički napada. Naprotiv, Srbi su bili blagonakloni prema njima u razumevanju. Žena koje su "halapljivo" gledalo druge žene ređi je nbio slučaj, ali je i toga uvek bilo.
Preporuke:
82
0
12 nedelja, 22 septembar 2013 13:16
kaca
Da je biseksualnost i homoseksualnost pravac evolucije coveka, proces evolucije bi već pronasao način da čovek,trajući vec toliko milenijuma,na majcici zemlji nadje put da se samo RAZMNOZAVA.Na srecu nas 96% heteroseksualnih, ALI NE I U DUŠI BISEKSULANIH BIĆA ,to se nije desilo i ne dešava .Početak ovog ludila i plasiranja navodne homofobičnosti hetroeseksualaca ima drugu pozadini i zato se gnusam svake zloupotrebe ljudske seksulanosti,koja je krajne lična,u političke i druge interese.Uostalom nasa literatura je bogata opisa raznih ličnih, porodičnih i socijalnih drama koje nosi incest odnosno prikrivanje seksualnost i njeno stavljanje u druge socijalne funkcije, pre nego sto su se pojavile dame i gospoda koja nam svakodnevno spočitavaju o "pošasti" koja vlada medju Srbima i koji su barjaktari borbe protiv te"pošasti".Gubitokm finasiske strane pomoći nestala bi i medijski plasirane posast homofobije i trauma inceste centra.Sto ne znaci da se kao društvo ne borimo protiv ovih pojava.
Preporuke:
60
0
13 nedelja, 22 septembar 2013 13:24
Dragoljub Zbiljić
2.

Problem je nastao onda kada se ta pojava počela zloupotrebljavati u današnje antisrposke rabote i kada se počelo zahtevati da se s homoseksualizmom paradira ulično i da ti paraderi budu grubi u zahtevanju da ih razumemo u njihovim politikantskim antisrpskim i antidržavnim igrama tvrdeći da szu im nekakva "seksualna prava ugrožena". A to nema veze sa istinom u Srbiji.

Svaki čovek ima svoje seksualne nagone koje zadovoljava na način kako su mu to Bog i priuroda dodelili. Većina to radi s različitim polom što je Božje i prirodno, a ogromnoj manjini nešto prirodno "kvrcne" pa osećaju potrebu i želju da to rade s istim polom. I u čemu je sad njihova ugroženost na bilo koji način veća od ugroženosti nas većine koji to volimo i želimo da radimo s osobom različitog pola.
Ovi manjinci "pozadinci" svojim paradiranjem tim opredeljenjem ugrožavaju većinu kojoj ne pada na pamet da paradira sa svojim seksulanim opredeljenjem, a i mi imamo još kako razloga za protest što nam žene više ne daju.
Preporuke:
57
3
14 nedelja, 22 septembar 2013 13:30
Dragoljub Zbiljić
3.

Problem je nastao onda kada se ta pojava počela zloupotrebljavati u današnje antisrposke rabote i kada se počelo zahtevati da se s homoseksualizmom paradira ulično i da ti paraderi budu grubi u zahtevanju da ih razumemo u njihovim politikanstskim igrama tvrdeći da szu im nekakva "seksualna prava ugrožena". A to uopšte nije tačno.

Ini su igroženi isto koliko i mi "raznopolci" u seksu.

Mi, na primer, osećamo da smo "ugroženi" zato što nam žene ne daju koliko bismo mi želeli i voleli. Pa št sad? Da idemo na ulicu, d paradiramo protiv tih žena što nam manje daju, ili da nosimo transparent kako smo "Beogradu danas oduzeli nevinosr". To znači da paradiramo i da tražimo da nam žene više daju. To bi bilo za bruku, a ne za ponos. Ako žene nama ne daju koliko mi želimo, šta tu možemo. Nećemo pripagandom na uilici da ih ubeđujemo.
Preporuke:
38
2
15 nedelja, 22 septembar 2013 13:41
Dragoljub Zbiljić
4.

"Poznadinci" bi valjalo da se smire, da se time ne ponose, jer se ni mi kojio volimo drukčije ne ponosimo. Uličarenje u vezi sa seksom zove se, ipak, prostitucija, pa bilo to za nas "raznopolce" ili za ove "istopolce" u seksu.
Oni se u stvari bave time po zadatku i planu, bave se politikanstvom, zloupotrebljavaju svoje prirodno seksualno stanje za antisrpske,antinarodne i razbijačke antidržavne ciljeve, a be zato što oni imaju razloga da se "ponose", a mi istopolci, tobož, nemamo razloge za "ponos". To je lažni ponos za antisrpske ciljeve. Pa to se zna i po tome što traže iz inostranstva da organizujemo "parade ponosa" baš najviše oni koji su priznali da im se dopada cepanje Srbije. Oni su najviše i za naše međusobno narodno "seksualno cepanje".
Normalni istopolci u tu igru ne ulaze. Oni znaju ko su, rade to kad hoće, gde hoće i s onim ko hoće, kao i mi drugi, a ne prostituišu se time lažnim i neprirodnim ponosom na ulici. Prostituisanje na ulici je kod nas zabranjeno. Unutra nije.
Preporuke:
49
1
16 nedelja, 22 septembar 2013 13:46
Dragoslavić
Homoseksualaca je bilo i biće, mene plaši nametanje ideologije homoseksualizma!
Preporuke:
102
0
17 nedelja, 22 septembar 2013 13:48
Vombat
Imao sam prilike da pročitam neke radove jedne od navedenih, DŽudit Batler. Posle sam se pitao iz kog kruga pakla dolaze ovakvi ljudi. Akademska septička jama.
Preporuke:
78
3
18 nedelja, 22 septembar 2013 13:58
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih normi"
Recimo ovako biološka vs. kulturalističko/ vaspitačko USLOVLjAVANjE pri DETERMINACIJI ljudskih osobina. Ogroman broj ljudskih osobina se NASLEĐUJE, ergo biologija, ali se nasleđuju U NAJVEĆEM BROJU SLUČAJEVA PREFERENCIJE sa ŠIROKOM tzv. "normom reakcije", a ne POTPUNO DEFINISANE OSOBINE!? Ukratko NASLEDIĆETE boju očiju, muzikalnost, spojenu ili razdvojenu ušnu resicu, MOŽDA i sposobnost rešavanja NEKOG TIPA (geometrija, aritmetika i sl.) matematičkih problema iii... to je SVE! Seksualna preferencija je REGULISANA SEKSUALNIM ODABIRANjEM, što je davno raščišćeno pitanje u biologiji, a svodi se na DARVINISTIČKO "SURVIVOR of the BEST"! No pošto NISMO SVI Konani, niti Mis Univerzumi, nastaje ŠIROKA LEPEZA, sa JASNIM CILjEM UKLAPANjA SVIH PRIPADNIKA LjUDSKOG DRUŠTVA u osnovni BIOLOŠKI CILj LjUDSKOG SEKSA, a to je UMNOŽAVANjE LjUDI! Naravno, ljudi i sami stvaraju njihovu DRUŠTVENU SREDINU, koja je IZUZETNO BOGATA, pa od vrednosti koje dominiraju nekim društvom može ili ne mora doći do PROMOCIJE BIOLOŠKI...
Preporuke:
13
6
19 nedelja, 22 septembar 2013 14:02
Janko
Ovaj tekst u osnovi kaze : evo ovi ljudi su rekli stvari koje se meni ne svidjaju. I onda ne navodi nikakve argumente ,zasto mu se te stvari ne svidjaju odnosno , zasto misli da nisu tacne. Krajnje besmisleno...
Preporuke:
17
27
20 nedelja, 22 septembar 2013 14:31
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih odnosa", nastavak
Naravno, ljudi i sami stvaraju njihovu DRUŠTVENU SREDINU, koja je IZUZETNO BOGATA, pa od vrednosti koje dominiraju nekim društvom može ili ne mora doći do PROMOCIJE BIOLOŠKI NESVRSISHODNOG PONAŠANjA!? Kako neko primeti npr. "homoseksualce je lakše poslati u rat" nego porodične ljude, ali kako reče naš mladi filosof Boža Maslać, muškarci imaju životnu taktiku VEĆEG RIZIKA, zasnovanu na činjenici da ljudi NISU STROGO MONOGAMNI, pa jedan mužjak-pobednik može biti otac dece BROJNIH žena! Da ne pominjemo pukovnika Aurelija Buendiju iz Markesovog "100 godina samoće", ČINjENICA je da su skoro molekularni genetičari ustanovili da na širokom prostranstvu Evroazije živi PREKO 30 MILIONA manje-više DIREKTNIH POTOMAKA JEDNOG-JEDINOG ČOVEKA, DŽingis-kana! Ukratko, postoji inherentna ambivalencija u NASLEĐIVANjU bioloških osobina kod čoveka, zasnovana na tome da se nasleđuju PREFERENCIJE, a ne strogo DETERMINISANE osobine, sa ŠIROKOM "normom reakcija", pa SPEKULACIJAMA poput Frojdove ostaje ŠIROK PROSTOR!?
Preporuke:
10
6
21 nedelja, 22 septembar 2013 14:40
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih odnosa", drugi nastavak
Dalje, pomenuta NE TAKO STROGA monogamnost ljudska i sledstveno potencijalno RIZIČNIJA životna strategija muškarčeva, ostavlja PROSTORA za različite "projekte" poput ovih feminističkih, da sa "naučnim" "teorijama" poput Frojdove OPRAVDAJU SOCIJALNI INŽENjERING! Pitanje je KOME je POTREBAN OVAKAV SOCIJALNI INŽENjERING i KO je UGROŽEN promenama na zemlji koje su, već je GOLIM OKOM VIDLjIVE, upravo TEKTONSKE! Radi se o PROMENI CIVILIZACIJSKE PARADIGME i o SUTONU Zapada i njegovih vrednosti usled njegove NEKONKURENTNOSTI na polju na kom je DOMINIRAO SVETOM ZADNjIH PET VEKOVA!? Ukratko, Zapad GUBI utakmicu na fonu TRŽIŠNE PRIVREDE i sa njom povezanih proizvodno-društvenih odnosa!? To je bilo predvidljivo, kao iz Marksovog dela, koje je istina IDEOLOŠKI MOTIVISANO, ali ne manje značajno, tako i iz radova nekih sovjetskih ekonomista iz 1920-tih godina. Sumrak Zapada ne odvija se po Marksovim predviđanjima (socijalistička revolucija), ali se odvija po DINAMICI njegovoj i pomenutih sovjetskih ekonomista!?
Preporuke:
13
5
22 nedelja, 22 septembar 2013 14:49
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih odnosa",
Šta Zapad radi da bi PREDUPREDIO te tokove, iako je po npr. Tojnbiju Zapad VEĆ NAPUSTIO za njega KARAKTERISTIČNU KULTURU, kao iako je Zapad zarad PUSTOG IMPERIJALIZMA već načeo sopstvenu EKONOMSKU SUPSTANCU, ako je verovati "teoriji imperijalnog pregrevanja" Pola Kenedija!? Zapad iz kolopleta njegove UVELIKO SINKRETIČKE KULTURE (slično poznom rimskom carstvu!) vadi jedan po jedan "biser" i liferuje ga na TRŽIŠTU IDEJA, eda bi unekoliko "zabavio" NEPRIJATELjSKE NEZAPADNE SILE i SPREČIO ili bar ODLOŽIO njihovo ujedinjavanje! Šta više preko tih LAŽNIH "bisera" iz njegove KULTUROLOŠKE SITNIČARNICE Zapad gleda da POROBI manje zemlje, na "IVICAMA FRONTOVA", eda bi njihove resurse i ljudstvo UPREGAO za njegove ciljeve i NEKAKO POBEDIO ili bar IZVUKAO častan "remi" u "VELIKOJ ŠAHOVSKOJ PARTIJI", koja ipak više podseća na VELIKU KOCKARSKU PARTIJU, pošto su ti kulturološki "biseri"& "kečevi" zapadni BLEFOVI!? Jer, šta je nego POMINjATI kao "ljudsko pravo", "pravo" jedne MANjINE i MEĐU SAMIM HOMOSEKSUALCIMA...
Preporuke:
14
6
23 nedelja, 22 septembar 2013 14:50
nn
@Dragoljub Zbiljić
Slazem se sa Vama.

@Janko
I sa Vama se slazem.

Tekst je sustinski povrsan, pristrasan, rasplinut i ni na koji nacin ne doprinosi odbrani od "homoseksualizacije psihoanalize". Moze, i mora, to da bude mnogo, mnogo kvalitetnije i argumentovanije. Ovakvim tekstovima se samo moze bespotrebno dati na znacaju autorima iz "akademske septicke jame", kako neko od komentatora rece, na koje se pozivaju ideolozi homoseksualizma.
Preporuke:
15
1
24 nedelja, 22 septembar 2013 14:59
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih normi", četvrti nastavak
Jer, šta je nego POMINjATI kao "ljudsko pravo", "pravo" jedne MANjINE i MEĐU SAMIM HOMOSEKSUALCIMA za JAVNIM PARADIRANjEM njihove PRIVATNOSTI, nego kao ZLOUPOTREBA tog prava i vrtsa PRITISKA na VELIKU VEĆINU ostalih GRAĐANA, inače heteroseksualnih! Znači ne radi se o tih 3-4%, već o 2-3 PROMILA GRAĐANA koji se ni po čemu NISU DRUŠTVENO ISKAZALI, a ZAHTEVAJU da im se RESURSI DRUŠTVA stave na raspolaganje!? Pa još kad se uzme da je ta "filosofija" HOMOSEKSUALIZMA bukvalno IMPORTOVANA sa Zapada u nezapadna društva i da NE SPADA u njihovo društveno tkivo, koje ionako imaju određene OAZE za DISKRETNE homoseksualce, ŠTA je nego ATAK Zapada na NEZAPADNA DRUŠTVA to insistiranje na TAKO SHVAĆENIM LjUDSKIM PRAVIMA i to u društvima koja često NI PREŠNIJE POTREBE DRUŠTVENE NISU REŠILA!? Dalje, "domaći" ZAGOVORNICI takvih ad hock "ljudskih prava" se onda PRIRODNO posmatraju u DOMICILNIM ZEMLjAMA kao prosto rečeno IZDAJNICI!? Jer, da li može drugačije razumeti TEŽNjA za PROMENOM CELOG DRUŠTVA zbog IZMIŠLjENE...
Preporuke:
12
2
25 nedelja, 22 septembar 2013 15:09
ocena
Čitajući psihoanalitičku literaturu, uključujući i gorenavedenu, dolazim do zaključka da sam nenormalan: ne osećam u sebi nikakvu „biseksualnost”: seksualnu sklonost ka istom polu.


Ovim ste, poštovani autore, demonstrirali da čitajući psihoanalitičku literaturu, ne samo da je niste ispravno, već ste je i duboko pogrešno "razumeli".

Vama preporučujem da pokušate još jednom, stručnom i kvalifikovanom lako je da napravi grešku pokušavajući da kompleksnost psihoanalitičke naučne misli "sažvaće" do nivoa da je prosečan čitaoc može razumeti a kamoli nekom ko to inače nije.
Preporuke:
11
20
26 nedelja, 22 septembar 2013 15:09
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih normi", peti nastavak
Jer, da li može drugačije razumeti TEŽNjA za PROMENOM CELOG DRUŠTVA zbog IZMIŠLjENE "potrebe" za JAVNIM POKAZIVANjEM jedne par excelance PRIVATNE PRAKSE, nego kao atak JEDNE MINORNE MANjINE na CELO DRUŠTVO! Ta manjina verovatno NEĆE u BITNOME profitirati na socijalnom planu, sem JAVNOG ISPOLjAVANjA NjIHOVIH FRUSTRACIJA (tipa "SMRT DRŽAVI" i srednji prst upućen vernicima!), ali će zato RAZARAJUĆE DELOVATI na društveno tkivo nezapadnog društva! Ergo, DOMICILNI PROMOTERI takvih zapadnih kulturoloških BLEFOVA objektivno postaju ZAPADNI AGENTI i time sami sebe IZOPŠTAVAJU iz DRUŠTVA, iako je cela njihova akcija navodno bila motivisana "potrebom za prihvatanjem"! Potonje odslikava IMANENTNU ARTIFICIJELNOST, da ne kažem LAŽNOST stava PROMOTERA zapadnih KULTUROLOŠKIH BLEFOVA, pa samim tim njihova akcija je manje opravdana! Da ne pominjemo "akcije" feministkinja iz VIŠIH SREDNjIH KLASA NEZAPADNIH DRUŠTAVA, koje paradigmu ZAPADNOG (MEĐU)POLNOG ANIMOZITETA mehanički preslikavaju na njihove domicilne sredine!?
Preporuke:
12
1
27 nedelja, 22 septembar 2013 15:17
thinking maize@ onako, uzgred, o koječemu..., posebno a propos "Feminizacije društvenih normi", kraj!
Ukratko, na delu je KULTUROLOŠKI NAPAD Zapada na SVA NEZAPADNA DRUŠTVA i time je arsenal zapadne RATOBORNE PARADIGME je uveliko pojačan! Dosad se nije pokazalo DELOTVORNIJE SREDSTVO za ODBRANU nezapadnih društava od ODBACIVANjA TAKVIH PRAKSI kao inherentno TUĐIH tim sredinama, uz dodatno insistiranje na ARTIFICIJELNOSTI i NEDEMOKRATIČNOSTI takvih pritisaka! Naravno, lokalni zastupnici ovih zapadnih KULTUROLOŠKIH BLEFOVA su organizovani po principu "GRUPA za PRITISAK" koje PO NEKOM PROIZVOLjNOM OSNOVU neprekidno apnjeluju na vlasti, eda bi "ODOZGO" delovali na društvo! Zato je akcija "ODOZDO" potpuno LEGITIMNA, prvo što je DEMOKRATIČNA, a drugo što u skladu I SA ZAPADNIM POSTULATIMA DEMOKRATIJE NAROD IMA PRAVO na POBUNU ako se VLAST ZLOUPOTREBLjAVA i ako PRELAZI u TIRANIJU! A NAMETANjE zapadnih KULTUROLOŠKIH BLEFOVA je svojevrsna TIRANIJA! Zato ODBACIMO TAKVU i SVAKU SLIČNU TIRANIJU, posebno onu INSPIRISANU Zapadom!
Preporuke:
18
2
28 nedelja, 22 septembar 2013 19:55
Arnie
Homoseksualaca je uvek bilo u određenom procentu.Problem je u agresivnom nametanju i pokušaju afirmacije homoseksualizma u formi zaštite ljudskih prava.Osim ovoga,primećujem određene tzv.kvote korišćenja homoseksualaca na duhovit i ležeran način,kako bi ih prikazali društveno prihvatljivim za sve.To ćete primetiti u gotovo svakoj seriji koja nam dolazi sa zapada.Poenta je ,da nam se na taj način neprestanim ponavljanjem ,ali i korišćenjem lepših izraza kao gej ili pripadnik lgtb... populacije,oni učine prihvatljivim.Kada autori ove monstruozne nakane to urade,a vremenom ćemo se na to navići,onda će nam biti sve jedno.Ionako smo se polako navikli na gomilu drugih besmislenih stvari i protekom vremena ih prihvatili.Razmislite samo..kupujemo običnu flaširanu vodu za piće,palimo svetla na kolima u sred bela dana,postali smo ravnodušni prema onima koji su nas bombardovali,muškarci nose minđuše,žene se tetoviraju...Samo pre 30 godina,ovakve gluposti nisu prolazile.Bojim se da je ovo tek početak...
Preporuke:
33
0
29 nedelja, 22 septembar 2013 21:15
mare.
Je l provaljujete gde se kanališe negativna energija u Srbiji? Na gej paradu,stadione...gomila mladih ljudi bi pre išlo da "vija" LGBT ekipu i da napada SRPSKE policajce nego da se bore za nešto što im mnogo više znači;na primer za manje školarine na fakultetima. Kao što su kapitalizam i sport kao nokat i meso ,tako i ovok priči oko gej parade. I ti gejovi su Srbi pripadnici našeg naroda? Znači oni idu da napadaju SVOJ NAROD! Jure pogrešne ljude,i kanališu negativnu energiju na sroz pogrešnom mestu. Gomila ispranih mozgova....
Preporuke:
20
17
30 nedelja, 22 septembar 2013 22:55
thinking maize@ mare.
Je li Mare, kaži leba ti, a ŠTO "gejevi" UPORNO NERVIRAJU svoj narod umesto da te njine posliće ne obave u 4 zida gde i mi "strejtevi" to radimo!? Kažu isti "gejevi": "Strejtevi" se javno ljube, oćemo i mi!?" Kažem da pre nego što jedan heteroseksualni par STUPI u INTIMNI ODNOS, kao PREDUSLOV za rađanje dece, kao BIOLOŠKE POENTE SEKSA, mora doći do faze ZALjUBLjIVANjA sa pojačanom intimom i stapanjem dveju ličnosti!? "Gejevi" bi rekli: "I kod nas ima "zaljubljivanja"!" Ja dodajem: Ali BEZ stvaranja dece! Oni: "Oćemo i mi decu! Dajte nam da ih usvajamo ili uostalom PLATIĆU "SUROGAT MAJKU" da mi rodi!?" Našta dolazimo na OSNOVNOG OGRANIČENjA "glede" "gejeva": DECE! Ukratko, "gejevi" su NjIHOVIM SLOBODNIM IZBOROM KONZUMIRALI PRAVO RODITELjSTVA, jer ODBIJAJU HETEROSEKSUALNE ODNOSE, kao PRIRODNI PUT za RAĐANjE DECE! Ako odbijaju to OSNOVNO i u vezi jedne NESAMOSTALNE kategorije ljudi jednog društva, kao što su deca, koja PO DEFINICIJI IMAJU POSEBNA PRAVA, onda je to što "gejevi" TRAŽE zapravo PRIVILEGIJA!
Preporuke:
17
3
31 nedelja, 22 septembar 2013 23:01
fristajlo
Uzimajući u obzir da se kod nas svake godine smanjuje broj sklopljenih brakova, a povećava broj razvoda čini se da poslovi lezbejskih psihološkinja ne idu loše.

Nema to veze sa LGBT- kampanjom. Njih, realno, ne zarezuje niko normalan- i u brak stupa ili iz njega izlazi iz sasvim drugih razloga, bez i primisli o laprdanju tih pomodnih trendova u psihologiji.
Ali jeste činjenica da je civilizacija debelo skrenula u feminiziranje, za šta postoje i brojni dokazi, kao i da je to i proizvelo velike probleme u smislu relativizacije vrednosnih sudova, pa samim tim i suštinskih moralnih kodova; no, to je samo deo problema.
Jer, moral se urušava jer je "padu bio sklon", da parafraziram Miljkovića. Čovečanstvo je do nekih stvari došlo olako, pa je to usvojilo kao princip ponašanja, a tu prvo strada moral.
No, budući da se stanje rapidno pogoršava- dolaze bolja vremena za pitanja morala; zastrašujuće, zar ne?
Preporuke:
19
0
32 nedelja, 22 septembar 2013 23:38
Žena
Autor ovog teksta je mizogen! Heteroseksualac koji je suštinski ženomrzac!

I sram vas bilo što tako potcenjivački pišete o feminističkom zalaganju protiv muškog nasilja nad ženama. Istina o tom nasilju nije nikakavo preuveličavanje. Naprotiv, tog zla ima mnogo više nego što se može i zamisliti.

Inače, slažem se da je "opšta urođena nam biseksuanost" samo izmišljotina.
Preporuke:
12
31
33 ponedeljak, 23 septembar 2013 01:20
straight
Ako je iko i imao iluzija o tome kakvi su "profesionalni" gejevi , neka samo prati postove naseg Marka Geja. Lako se uocava arogancija , kompleks pseudo-superiornosti, neskriveni prezir prema svome poreklu ,fascinacija tudjom moci (the west is the best) ,i nadasve tipicna gej sebicnost (samo-opsednutost)...Likovi smesnih i zabavnih gej karaktera , koje nam "prodaju" moderne tv-serije i filmovi ,na zalost su vecinom fikcija. U stvarnosti, njihov izmisljeni "lifestyle" , pun toboznje estetike , emocija i kreativnosti , je samo nacin da se sakrije njihova prava , devijantna sustina...Ne zaboravite , zajedno sa militantnim feminizmom , gej-prava su glavna ideoloska oruzja Novog Svetskog Poretka...
Preporuke:
25
1
34 ponedeljak, 23 septembar 2013 06:11
Muškarac
O ženskom nasilju nad muškarcima se uopšte ne piše. Ono je verbalno, psihološko, potuljeno.Često u savezu sa decom žena muža nipodaštava, obezvređuje, ponekad otvoreno vređa. Stavlja mu se do znanja da je nesposoban, da nije u stanju im obezbedi standard koji imaju neki rođaci, susedi, kolege. Fizičko nasilje nad ženama je u velikom broju slučajeva samo reakcija muškarca na dugogodišnje psihološko zlostavljanje od strane žene i dece.
Preporuke:
21
7
35 ponedeljak, 23 septembar 2013 10:08
Stef
Prvo, danas je teško govoriti o psihoanalizi kao monolitnoj teorijskoj i praktičnoj delatnosti koja direktno ishodi iz Frojdovog učenja (koje je mnogo kompleksnije i naučno relevantnije nego što autor može da pretpostavi). Iz samog autorovog pregleda literature na koju se poziva vidi se da je zapao u kardinalnu grešku nekompletne evidencije (cherry picking), što mu je zgodno poslužilo za konstruisanje ''strašila'' (homoseksualizacija psihoanalize). Da zanemarimo pozivanje na lično iskustvo kao formu anegdotske evidencije.
Preporuke:
9
4
36 ponedeljak, 23 septembar 2013 10:39
krugovi
@ Thinking maize
Comski je uocio zloupotrebu ljudskih prava zarad zadovoljenja politickih ciljeva(ona su samo produzena ruka propagande i nista vise).
Navodna ugrozenost lgbt populacije podvedena je pod pojam ogranicenja ljudskih prava.
Takodje,Vasa je teza da u skladu sa zapadnim postulatima demokratije narod ima pravo na pobunu(O duznosti gradjanina da bude neposlusan H.D.Thoreau)ako se vlast zloupotrebljava i prelazi u tiraniju,sto jeste situacija(odbacimo takvu i svaku slicnu tiraniju).
Imamo li kao narod pravo i obavezu da konzumiramo ovu vrstu pobune ili cemo kao stado i dalje trpeti tiraniju vlasti,trazeci objasnjenja od pomenutih psihoanaliticara u psihologiji mase(instinkta stada,Frojd i sledbenici),ne cineci nista,cak kada nam drzava izumire pred nasim ocima.Ovime se cilj na koji nas upozorava Comski,postize.
Preporuke:
7
0
37 ponedeljak, 23 septembar 2013 13:16
ponešto
Molba, ali iskrena molba, redakciji:
ako odlučite da objavite tekst o psihoanalizi, možete li objaviti tekst psihologa/psihijatra, tj. nekog ko ZNA o čemu govori? Jer o ekonomiji pišu ekonomisti isl. Hvala unapred.
Preporuke:
13
5
38 ponedeljak, 23 septembar 2013 18:08
Sten
Posto je definicija biseksualca koju sam ja prihvatio da je to covek koji bi ali ne moze, onda se ne bih slozio s tim da je samo 1% biseksualaca. Ima ih mnogo vise.
Preporuke:
5
1
39 ponedeljak, 23 septembar 2013 18:32
Bob
Jerotić je, na žalost, ušao u teritoriju koju ne poznaje. Svaka mu čast za mnoge druge stvari koje je napisao, ali, čini se, nije uložio napor da prouči pojmove kao što su biseksualac i androgin.

Sasvim sigurno je, govoreći o Adamu/Evi (!) mislio na androgina, a to je nešto sasvim drugo, i nema veze sa temom teksta.

Inače, androgin je povezan sa svim htonskim (podzemnim) religijama, a dobro znamo njihove karakteristike; lako se odatle mogu pratiti staze do "modernih" naučnika i filozofa. Odatle i potiče lgbt halabuka...

Nasuprot njima, uranske (nebeske) religije striktno odvajaju muško i žensko načelo u kosmosu i odbacuju svaku pomisao na androgina kao karikaturu, nakazu.

Tako da mi je žao hrišćana koji su odlučili da praktično duhovno iskustvo zamene nekakvim kvazinaukama, u suprotnom, znali bi da nije postojalO nikakvo Adam/Eva, već muškarac Adam i žena Eva.
Preporuke:
7
0
40 ponedeljak, 23 septembar 2013 18:42
Ivan Aleksić
Jerotić je u pravu, nego ga autor nije shvatio. Nije on mislio da je neko biseksualan u smislu da ga privlače oba pola inicijalno, već da svaka osoba poseduje i muške i ženske osobine u određenoj meri.

http://www.youtube.com/watch?v=bc-FAINwLRk

(Otprilike od 38:00)
Preporuke:
8
1
41 ponedeljak, 23 septembar 2013 18:47
Bob
[Evo malo logike - kako baš androgin, vrlo drag lgbt osobama, ruši njihove fantazije.
Naime, čak i da zamislimo kako je nekada postojalo savršeno dvopolno biće, zatim raspolućeno na muški i ženski deo, i da danas svako traži svoju savršenu dopunu da bi se spojili i opet postali savršeni - to znači da isključivo muškarac i žena mogu "ući u kombinaciju". Dva muškarca ili dve žene ne mogu načiniti androgina!

...Što je samo jedan od dokaza koliko su zapravo, "moderni" neuki i neobrazovani i bez ikakvog osećaja za najprostiju misao.]
Preporuke:
12
0
42 ponedeljak, 23 septembar 2013 18:59
Bob
Što se tiče Vajningera, velika greška. Ovaj citat :
„Svaki se čovek, naime, koleba ili oscilira između muškarca i žene u sebi”
Otprilike bi se mogao uporediti sa Jungovim animus i amima u ženi i muškarcu. To nema nikakve veze sa biseksualnošću.
Uostalom, mislim da je upravo Vajninger najbolje objasnio seksualnost oba pola; ja bar nisam video ništa bolje. Suština njegovog razmišljanja je u sledećem citatu:

"Žena je seksualna, muškarac je i seksualan."
Preporuke:
10
1
43 ponedeljak, 23 septembar 2013 19:02
Ivan Aleksić
@Bob

Upravo tako! G. Đorđević je napravio tu veliki propust.
Preporuke:
6
0
44 utorak, 24 septembar 2013 00:09
kapetan
Uz svo poštovanje,većina ovih ljudi su najobičniji šarlatani,koji su imali potpuno promašene živote.
Preporuke:
2
2
45 utorak, 24 septembar 2013 01:44
Bob
Zapravo, nije mi uopšte jasno otkud Vajninger u ovom članku, s obzirom da nije psihoanalitičar, čak nije ni psiholog.
Preporuke:
5
0
46 utorak, 24 septembar 2013 23:49
Turas
Prateći ovakvu literaturu ,dovoljno je i površno, da NORMALAN čovek uvidi nenormalnost rada ovakvih institucija,udruženja, ustanova koje se bave temom seksualnih deformacije sve u nameri da ih prikažu kao normalno prouzrokovanih. Primetno da ti titulari ovih ustanova su -naprimer kod feminiskinja- iskomplesirane ličnosti ,obično kompleks viših vrednosti. Ove mahom starije dame služe danas Novom Svetskom Poretku u "demoliranju"društvenog morala i stvaranju jednog bolesnog za manipulacije pogodnog društva. U Rusiji "pusi rajt"npr .To su razlozi i "parada" , takođe medija u Srbiji gde prednjači b 92. Iza toga se primećuje da su na meti zemlje ,istočnog bloka ,što ukazuje na političku pozadinu.Dok je ova dekadentnost na zapadu već ustaljena i ne izaziva velike proteste, kao kada recimo poskupi neki prehrambeni artikal.
Preporuke:
2
0
47 sreda, 25 septembar 2013 09:19
prosto
ovaj tekst bi priličio pre nekoj žutoj štampi.da se iz značajnih opusa velikih radnika i mislioca izdvoji po par rečenica mimo konteksta,kao na primer o'anti edipu'...nije ni neozbiljno nego šarlatanski.ne može se tako'braniti društvo'.
Preporuke:
2
3
48 sreda, 25 septembar 2013 19:41
DrJelaBisic
Tema je preobimna za komentarisanje,ali moram da primetim:Ako pripadnici LGBT populacije zele da prikazu da su prirodna pojava(da ne kazem normalna),nesto sto je urodjeno(kao boja koze ili ociju)pa ne zavisi od volje pojedinca,ne moze da se menja i zato ne treba ni da se kaznjava/diskriminise,onda svojim tvrdjenjem da su svi ljudi(i sve zivotinje,valjda?)biseksualni,pa se"odlucuju"kako ce biti orijentisani u toku procesa vaspitanja-sami sebi skacu u usta.Najjaci argument da se istopolnim parovima zabrani usvajanje dece i da se u privatnu sferu skloni postojanje istopolnih zajednica,jeste bas mogucnost da se,u takvim "brakovima",stvaraju,kroz proces vaspitanja,nove istopolno orijentisane osobe(koje bi inace bile heteroseksualne).Dakle,pitanje onima koji vrse politicki pritisak u ovoj sferi:da li je istopolna seksualna orijentacija genetski prouzrokovana?Ili je ista utisnuta kroz proces vaspitanja?Jer,kao sto znamo,ono sto je vaspitanjem utisnuto moze da se(bihejvioralistickim...
Preporuke:
2
0
49 sreda, 25 septembar 2013 19:42
DrJelaBisic
....metodama)izleci,ispravi,izmeni,vrati...Do sada se smatralo da je interes drustva da ljudi budu heteroseksualni(ako je to moguce)i zato sto je pravo svake osobe da se reprodukuje(sto nije moguce ako je istopolno orijentisana)Dajuci decu na usvajanje/gajenje/vaspitanje istopolnim parovima,tu decu se izlaze mogucnosti da i sama postanu istopolno orijentisana.Na taj nacin,toj deci se onemogucava da se ubuduce reprodukuju i imaju svoju decu.To je kao kad bi dete fizicki sterilisali.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner